torsdag 18 juli 2013

Semester...

Vi har nu semester... Hade hoppats på o plussa denna månad men inte de :-(

Vänner o bekanta föder bebisar o släpper bomber om att dom är gravida hit o dit o jag vill bara lägga mig ner o dö!!

Jag ler mig genom dagarna o hamna här med tårar på kvällarna när ingen utom sambon ser😢

Jag är less på livet!!!
Agnes vagn vagga o byrå full med kläder ligger i rummet intill o väntar på henne... Fasten hon aldrig kommer.. Mitt hjärta är trasigt o blöder...

Vill inte längre leva detta skräpliv!!!


Va till henne idag o såg att nån gett henne 3vita rosor❤❤

Agnes jag saknar dig så!!!!

1 kommentar:

  1. Världen är så orättvis! Så jobbiga känslor en har att hantera och bära på!

    Många, långa och varma krmar till Dig!

    Kram från Malin Änglamamma till Emil!

    <3 <3 <3

    SvaraRadera