torsdag 19 september 2013

HellRoad


Ledig dag...
 
Japp idag har jag haft en ledig dag! Klev upp 9.30 o gjorde mys frukost till mig o sambon som jag knappt träffat i veckan då han jobbat eftermidda/natt.. Jag har sovit som en stock när han kommit hem på nätterna!!
Men ikväll hoppades han att han skulle vara hemma runt 23 så jag håller tummarna!!
 
Efter mys frukosten for han o jobba och jag o min vän åkte till strömsund o bokade en Tatuerings tid
Shit den 4/11 kommer min arm mäskas med Agnes minne <3
Nervös som bara den men samtidigt så längtar ja såååå!!
 
I helgen är det den stora Lastbilsträffen här i Ramsele så det är fest i dagarna 3 Torsdag-söndag!
Men jag jobbar i helgen MEN har tagit ledigt på Söndag så vi ska ut o slira på Lördag kväll.. dricka öl o roa mig!!!
Men SJÄLVKLART hade jag önskat så innerlig att Agnes levt å jag varit nykter! Eller att hon haft ett syskon i magen så ja slipper gå ut o dricka mig i fylla för att känna lite glädje..
MEN nu är livet så här!
Så ULLIS acceptera sämsta livet ever..
 
 
Anledningen till att vågen står på 67kg är för att jag inte finner kraft till o få bort skiten! Att jag tröst-äter..... SKIT!!!
 
Jag vill inte se ut så här länge!!! jag måste ta tag i allt men de finns inge ork!!!!! ingen motivation!!!!
 
 
Tack bloggen för att jag fick gnälla av mig!!
 
 
Agnes, mamma saknar dig så <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar