måndag 21 oktober 2013

Måndag igen..


God morgon bloggen o fina läsare..

-11 grader ute då jag klev upp (brrr) Igår låg ju jag i feber o diarré men som tur e vaknade jag feberfri!! Och börjar nu känna sug efter mat i magen!! Så jag ska strax ta mig lite fil o en kopp te..

Jag har surfat runt nu på morronen o läst massa av era bloggar varit inne på familjeliv o läst..
Känns skönt o läsa om människor som har samma känslor som mig själv..
Många av oss känner just nu hat avundsjuka o enormt tomt i hjätat...

Jag vet att Agnes aldrig kommer tillbaka till mig, saknar henne varje dag.. MEN jag önskar mig en ny graviditet som kan få mig att vilja känna glädje, hoppas jag iaf inte bara oro.. men jag tror och hoppas att jag kommer tillåta mig o känna glädje o hopp då igen...
Men 8månader har gått o inget händer.. så det är klart man känner hopplöshet...

Samtidigt försöker jag koppla bort o se framemot två datum:
4 November dags för minnes tatuering
22 Novermber jag o mannen åker till Åre ska bo på hotell bada äta gott o bara njuta av varandra <3


Jag vill att mitt liv får en mening igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar