onsdag 16 oktober 2013

Vad tomt det blev..



Har precis lagt ner mi facebook och mitt instagram konto..

Jag orkar helt enkelt inte med alla detta gravida, ul bilder o alla bilder på dessa bebisa...

Jag måste försöka ta mig upp ur detta hål jag hamnat i, jag låtsas att allt är så jävla bra hela tiden, men inners inne gräver jag gropen djupare och djupare...

Jag måste börja tänka på mig själv...
Orkar inte med ett fejkat GRATTIS till er graviditet/bebis till....

Det räcker att jag bor i en by, där varje tjej just nu antingen nyss fått bebis eller är gravida.......
för precis så är det.. ALLA andra blir gravida o får sina bebisar utom vi... =( och jag orkar inte med detta längre....

Jag vet många av mina läsare här känner o går igenom samma smärta som jag själv..

Så nu vet ni här finns jag kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar