torsdag 17 oktober 2013

Prommis...

Ja imorse blev det först mysmorron med mannen... Men sen när han åkte o jobbade vid lunch så klädde jag mig o gick en rask skogs prommis..
Försöker röra på mig så mycke jag kan o försöker äta mindre skit! Framför allt inge godis o kakor på veckorna...

Försöker även hålla mig från pasta o alla dessa smörgåsar jag annars vräker i mig om kvällarna...
Idag blev det kyckling sallad till midda och vaniljkvarg med vindruvor till kvällsfikat! Känner mig dock hungrig men ignorerar de o ska försöka sova!!!

Jobb helg i helgen... Suck!!!

Godnatt fina ni❤️

1 kommentar:

  1. Gött med promenader så här på höstkvisten med alla vackra färger! Men här hos oss är det så förbannat mycket älglöss/hjortflugor så det förtar glädjen med att vara ute i naturen just nu.

    Duktig du är som också försöker äta mindre skitmat! Jag försöker också, och det går rätt bra tycker jag. Syndat någon gång då o då under veckorna, men det kanske beror lite på hur man mår också...
    Kram ♥

    PS: Jag har svårt att kommentera dina inlägg eftersom det inte finns något lämpligt alternativ under listen "kommentera som:". Ska prova med wordpress då jag tidigare har haft ett wordpress.com-konto.

    SvaraRadera