måndag 19 augusti 2013

jobb idag


Jepp idag har de varit jobb jobb o tok jobb.. mest sprungit hela dagen så jag har så enormt ont i fötterna  men få väl se de positiva: Rört på fläsket ;)

Till kvälls fika idag blev det överbliven Toast skagen med citron o ruccola som jag bjöd min sambo på igår kväll och eftersom jag är ensammen hemma då han jobbat eftermidda åt jag upp de som fanns kvar o har tagit fram en matlåda från fryser så han har nått på jobbet imorn då jag är ledig :)

min lediga dag besår imorn av att åka till stan o besikta Volvon hälsa på hos mitt gamla jobb o dricka kaffe.. Slutade där 27maj o saknar dom än enormt mycket.. efter 7år tillsammans är det svårt att släppa dom, hellst när dom gått igenom allt de tuffa med mig..


Nä har ingen skriv lust ikväll...

kram kram så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar