onsdag 14 augusti 2013

Sömnbrist

Igår kväll låg jag ensam i soffan med mina tankar funderingar och tårar..
Jag kände sånt enormt tomt hål i mitt hjärta. Saknaden efter dina sparkar i min mage...
Att vi nu skulle lega o snuttat på dina små söta fötter..

Jag försöker o inte fundera så himla mycket för jag vet att jag verkligen måste försöka komma vidare i livet o känna nån slags glädje för att leva vidare... Men dagarna går upp och ner o just nu verkar det mest vara ner :-(

Ska klä mig o åka till minneslunden❤

1 kommentar:

  1. Ja, så är det verkligen, dagarna går upp och ner..
    Men det är viktigt att man tillåter sig ha dagar då man mår lite sämre, gråter.. För att bearbeta allt det jobbiga man har varit med om.
    Hoppas du fann ro på minneslunden!
    Kram till dig gumman! <3

    SvaraRadera