söndag 4 augusti 2013

Livet...


Ja då har våra 3veckors semester tagit slut och imorgon återgår vi till våra arbeten.. känns trist vi har haft de så skönt på semestern o fått rå om varnadra o tänka på allt annat än verkligheten..

I fredags for jag iväg o skulle dricka ett glas vin.. slutade med allt för många glas, kom hem 02.30
klev upp 8.30 kände mig fortfarande full.. slutade med kräkningar o inte alls pigg..

dessutom va vi på min systerdotters dop i kyrkan kl 13.. en dag som jag bävat så hemskt för.. men eftersom jag mådde så fruktansvärt illa satt jag i kyrkan o kunde inte annat tänka på än att inte kräkas..
Förde över en tanke till lilla Ronja att Agnes sitter där uppe bland molnen o skyddar henne från allt ont <3

Min syster blev så glad att vi kom on grät o kramade oss så hårt.. förstår så väl att de betydde så mycke för henne att vi kom <3

Väl hemma igen la jag mig o sov.. vaknade såg en film o knatade upp o la mig o lät tårarna komma
dom som jag bävade för skulle komma i kyrkan bland människor jag inte känner.. Men tack o lov kom dom hemma i vårt lugna istället...

Agnes Agnes Agnes mitt hjärta.. På tisdag ska jag åka o få hjälp med minnes tatueringen jag vill göra!!! Jag ska våga göra en nu.. Att ha ditt minne fast på min kropp känns ro givande <3

Vi älskar o saknar dig så vår lilla vackra Agnes <3

1 kommentar:

  1. Så fint med en minnestatuering! Det ska jag också göra sen! <3

    SvaraRadera