onsdag 20 november 2013

Funderar...


En rastlös människa som jag är inte född till att ligga hemma o va sjuk =(
Men har inte haft nå val, så nu har jag lega i soffan som en säl sen igår morse 03.30..
Idag är jag nästan helt feberfri enorm huvudvärk men jag håller tummarna att imorn är jag piggare..

Såna här dagar då man inte har nått annat val än o ligga still skenar tankarna lätt iväg...
Och Agnes har såklart som vanligt kretsat mestadels i mitt huvud.. men också eventuellt kommande syskon.. Kommer vi någonsin bli gravida igen!? Kommer vi få ett levande barn"!?
Såna hemska tankar kan göra en galen.. sist jag tänkte dessa tankar hade jag bara lust att köra av vägen med bilen...

Förr innan vi förlorade Agnes, tänkte jag ofta på döden o att den skrämde mig men nu skrämmer döden mig inte längre.. Ibland har jag känslan av att jag skulle finna ro om jag dog...

Men självklart vill jag trots allt inte dö, jag har så mycket att leva för o uppleva..

men som sagt tankarna skenar verkligen iväg...

Nu ska jag ringa min Sambo som jobbar o kolla läget o sen fortsätta vila..
imorn hoppas jag att jag orkar packa tills vi åker på Fredag <3


puss o kram alla fina änglaföräldrar som ja vet läser min blogg!!! Vi är starka tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar