måndag 25 november 2013

Måndag...


Hej hej vänner..

ja idag va första jobb dagen efter en veckas sjukdom och som ny förlovad <3

De va skönt o komma tebax till vardagen igen.. skönt o jobba o träffa folk!! Jätte många som läst tidningen o sett att vi förlovat oss o grattat :))

Träffade en bekant idag som nyss fått en flicka, tungt... men va fan ska jag göra!?
Hatet inom mig växer mot alla bekanta som får sina barn, hatar att känna så här det är ju inte med flit men jag kan bara inte vara glad fullt ut =(
Bläääääää skit livet mitt!!! =(

Mannen jobbar eftermiddag och idag är första dagen på hans nya jobb, hoppas det gå bra för han! =)
Så jag kryper upp i soffan med min vaniljkvarg..

Imorn ska jag åka med sambons systrar o julhandla i Sundsvall :)

krma kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar