tisdag 12 november 2013

Styrka


Ledig dag o sitter o surfar o beställer julklappar.. Snart jul o jag vill INTE fira jul i år!! Agnes skulle varit med oss i år o jag hade sett framemot denna julen för första gången skulle jag kristian o agnes vara en familj!!! Vi skulle ha så fint hemma med gran o allt för Agnes skull massa fina klappar skulle finnas o vi skulle skicka ut julkort med oss på.... MEN nu bli inget av de av, o jag vill inte alls att denna jul ska existera!!!


Igår jobbade en tjej extra hos oss som brukar jobba lite nu o då..
varpå hon säger till mig
"ullis du är så sjukt stark, ja ville bara säga de"
Hon e så fin, hon har vela sagt något så länge men jag förstå det är svårt..

På de här nya jobbet som jag började på i maj, har vi inte pratat om de här så mycke för att jag känner att vi inte är så nära varandra..

på mitt gamla jobb grät vi ju tillsammans vi pratade om allt o va så himla nära varandra o de saknar jag... dom är så fina på mitt gamla jobb o jag blir så glad inombords när jag hälsar på dom, hade det inte varit så långt hade jag jobbat kvar där!!!

Mina nya chefer har i helgen blivit farmor o farfar... Känns förjävligt tufft! Dom är så glada o lyckliga , vilket dom såklart ska vara men för mig som står breve är det sjukt jobbigt!!!

Ja, jag ÄR stark ibland!!! Jag känner mig stark ibland!

Men jag känner att i närheten finns BRYTA IHOP....

Hur länge ska man orka se alla andra få ´den lyckan vi redan skulle haft hos oss!?

För varje dag som går värker mitt hjärta starkare o starkare efter våran Vackra Agnes <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar