torsdag 28 november 2013

Torsdag...

Jag o mannen hade rejäl mysmorron idag o klev inte upp förren 11,45!!!! Det brukar aldrig hända!!! Men vi va båda trötta o behövde sova ut!!
Nu jobbar jag hela helgen o han kommer jaga så då träffs vi bara på kvällen en stund o då orkar vi knappt va uppe nå länge...

Så idag har jag gjort advent o städat lite o trots att jag inte gillar julen gillar jag myset som blir av stjärnor o slingor..

Dessutom berättade en bekant att dom väntar barn.... Ja vad säger man, grattis såklart....
Ibland kan jag skriva att "liv bytes" men egentligen menar jag det inte! Jag skulle aldrig vilja utsätta någon annan för denna smärta... Jag skulle aldrig vilja byta bort min underbara man <3 och jag skulle definitivt aldrig vilja byta bort Agnes <3 MEN jag skulle så vilja att det vore annorlunda, att hon fanns här hos oss... Att hon fick glädja oss o fira sin första jul med oss...

Mamma och pappa saknar dig så Agnes <3

Idag fick du en ljusslinga på din plats här hemma då pappa gnäll då de bli så varmt av alla värmeljus ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar