tisdag 12 november 2013

Naiv

Så här Naiv har jag varit, bara täckt över vaggan o ny inköpta barnvagnen o bilbarnstolen... Jag trodde ju att vi skulle lyckas bli gravida med ett syskon till Agnes.... Men nu har det gått 8månader o ingenting händer :-( så nu idag städade jag lite där inne o plockade ner sänghimlen o sovgott texten på väggen... Dessvärre har jag ingenstans att ställa undan dessa stora saker så dom få stå kvar tillsvidare....

vi saknar dig så oändligt mycket lilla vackra Agnes <3

5 kommentarer:

  1. :( skickar massa kramar! håller tummarna för er <3

    SvaraRadera
  2. Kände likadant! Det dröjde lång stund innan hans säng städades undan. Den blev en del av möblemanget till sist. Skulle packa ihop den kändes det som att vi tappat hoppet om stt en dag få ett friskt barn. Det blev en symbolik kring sängen. Det tog över ett år faktiskt. Om två veckor kanske jag blir gravid igen, men väntan har varit lång att få göra vår PGD. Det känns som världens längsta graviditet. Stor kram till dig och hoppas ni blir gravida snart! Kram camilla
    HTTP://Omliveter.blogspot.se

    SvaraRadera
  3. Åh känner så med dig :(.. Hoppas på ett syskon inom snar framtid för er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va snäll du är!! ja jag hoppas o vill så gärna.. varför ska de vara så svårt <3
      kram kram

      Radera